Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

Σίμος Κουσκούνης - Μακρόνησος (ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ)

                    
 
 
Μακρόνησος 
 
Αφιερωμένο στη Μνήμη του Πατέρα μου !
Την βλέπω απέναντι μου από παιδί ! Κυρίως τα Σαββατοκύριακα και τα καλοκαίρια …
Τα τελευταία 5 χρόνια που κατοικώ μόνιμα στο Πανόραμα Λαυρεωτικής την βλέπω καθημερινά .
Κάθε πρωί με τα πρώτα χρώματα της χαραυγής πίσω της , ο ήλιος να ανατέλλει και την φωτίζει πρώτη , λαμπυρίζοντας πάνω στη θάλασσα .
 
Ήταν εντελώς φυσικό να επανέλθουν μνήμες από τις διηγήσεις του αλησμόνητου Πατέρα μου Κωνσταντίνου Κουσκούνη. Μνήμες , ναι μνήμες κι ας έχουν περάσει 37 χρόνια απουσίας του ! Ιστορίες και περιγραφές από τις τρίχρονες ‘’δύσκολες διακοπές του’’ στο νησί από το 1949 έως το 1952 …
 
‘’Διακοπές’’ με ωμή βία , τρόμο, απελπισία , σε μια κοινωνία παράνοιας και φρίκης , στον αριθμό Μηδέν της οδού Αβύσσου … όπως λέει και ο Μενέλαος Λουντέμης . Εκεί που κυνηγήθηκαν οι Ιδέες , διαπράχθηκαν οι πιο ανελέητοι διωγμοί , τα πιο αποτρόπαια βασανιστήρια και εγκλήματα .
 
Μεγαλώνοντας ήρθε και ωρίμασε η ιδέα στο μυαλό μου για μια παραγωγή , ένα έργο αφιερωμένο στην μνήμη του Πατέρα μου και να , η αρχή , το πρώτο οργανικό μέρος , είναι εδώ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου