Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

Θέμης ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ - Βιολέτα ΙΚΑΡΗ - Άνοιξη για Δύο (2023)

                          

Μουσική: Θέμης Ανδρεάδης

Στίχοι: Μαίρη Φασουλάκη

 

ΑΝΟΙΞΗ ΓΙΑ ΔΥΟ (Έρωτας Φυσάει)

 

 Η οσμή του μέλλοντός μου λιγοστεύει αναπνοές

Τα δεινά εκτός κι εντός μου δεν παλεύονται κι αν θες

Μα η στιγμή που δεν μου κλέβει των ληστών η επιδρομή

Είναι ο ήλιος όταν γέρνει στο μαζί

 

 Άνοιξη για δυό, μες στον παγετό

 Άνοιξη για δυό

 

Στο παράθυρο του κόσμου όταν βγαίνουμε μαζί

Η εικόνα του παντός μου γίνεται μονάχα εσύ

Κι ο καιρός λυσσομανάει το σκοτάδι απειλεί

Μα για μένα όλος ο κόσμος είσαι εσύ

 

 Ρεφραίν

Άνοιξη για δυό, μες στον παγετό

 Άνοιξη για δυό

 

Τρέχουν άγονα τα χρόνια και το αύριο κλειστό

Τρόμαξαν τα χελιδόνια μα είσαι εδώ και είμαι εδώ

Μια καινούργια ειμαρμένη φαίνεται να πολεμά

Να λυγίσει ό,τι έχει μάθει απ’τα παλιά

 

 Μα... Έρωτας φυσαέι

 Άνοιξη ζητάει

 Έρωτας φυσάει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου