Σάββατο 6 Απριλίου 2024

Ειρήνη Παππά - "Τζάνε μ' ποταμέ μου"

                     
 
Είναι αμέτρητοι, ο ένας μέσα στον άλλον, ο ένας κυνηγά τον άλλον.
Έτσι ως τον ορίζοντα. Από τη μέση, από την καρδιά του ανθού της θάλασσας, βγαίνει η άνοιξη του Αιγαίου.
Η Αναδυόμενη. 
 
Παντού πεταρίζουν άσπρες, γαλανές φτερούγες. Γιορτάζει ο αγέρας, η στεριά, τα λαφριά σύννεφα κι ο μεταξωτός ουρανός.
Παντού είναι το πανηγύρι της νέας νιότης, που ξαναβαφτίστηκε στην αιώνια χαρά του Θεού.
Χιλιάδες μικρά χρωματιστά ψάρια συνθέτουν, και πάλι στη στιγμή τσακίζουν τα μωσαϊκά του βυθού.
Έτσι βγαίνει η Άνοιξη από το Αιγαίο, βγαίνει από τα νερά και προχωρεί>>.
Στρατής Μυριβήλης, «Η Παναγιά η Γοργόνα» (απόσπασμα)
 
 Τζάνε μ' ποταμέ μου
 
(Παραδοσιακό Από το Δίσκο "ΩΔΕΣ" σε Διασκευή του Βαγγέλη Παπαθανασίου πάνω στη Δημοτική μας Παράδοση-1980).
 

Ποταμέ τζάνεμ ποταμέ μου αιντά χ2

Ποταμέ ποταμέ μου όταν γυρίζεις

και βαρείς και κυματίζεις

 

Ποταμέ τζάνεμ ποταμέ μου αιντά χ2

πάρε με πάρε με στα κύματά σου

στα κλωθογυρισματά σου

Ποταμέ τζάνεμ ποταμέ μου αιντά χ2

 

ΠΗΓΗ. facebook.com/groups/tritoprogramma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου