Παρασκευή 14 Απριλίου 2023

Πέτρος Γαϊτάνος - Αι Γενεαι Πασαι - (Ω γλυκύ μου έαρ.)

                       

ΑΙ ΓΕΝΕΑΙ ΠΑΣΑΙ

Αί γενεαί πάσαι ύμνον τη ταφή σου

προσφέρουσι, Χριστέ μου

Καθελών του ξύλου ο Αριμαθείας

εν τάφω σε κηδεύει

Μυροφόροι ήλθον μύρα σοι, Χριστέ μου

κομίζουσαι προφρόνως

Δεύρο, πάσα κτίσις ύμνους

εξοδίους προσοίσωμεν τω Κτίστη

Υιέ Θεού παντάναξ Θεέ μου

πλαστουργέ μου πώς πάθος κατεδέξω

Ω γλυκύ μου έαρ γλυκύτατόν μου τέκνον

που έδυ σου το κάλλος.

«εν τουτω γνωσονται παντες οτι εμοι μαθηται εστε

εαν αγαπην εχητε εν αλληλοις».

Αι μυροφόροι, Σώτερ τω τάφω προσελθούσαι

προσέφερόν σοι μύρα

Έρρανον τον τάφον αι μυροφόροι μύρα

λίαν πρωΐ ελθούσαι

Ειρήνην Εκκλησία λαώ σου σωτηρίαν

δώρησαι ση εγέρσει

Ω Τριάς Θεέ μου Πατήρ, Υιός και Πνεύμα

ελέησον τον κόσμον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου