Παρασκευή 14 Απριλίου 2023

ΞΑΝΘΙΠΠΗ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ - ΗΛΙΕ ΜΟΥ ΧΑΜΕΝΕ ΜΟΥ (1972)

                     

 ΣΤΙΧΟΙ. ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΗ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΛΙΟΣ


 ΗΛΙΕ ΜΟΥ ΧΑΜΕΝΕ ΜΟΥ

Είπα του αγέρα όπου φανείς

να σ’ έβρει να σου γνέψει

καλοκαιράκι να γενείς

να `ρθείς απόψε

γιατ’ είν’ το βράδυ παγερό

 

Η ψυχούλα μου κι αν βγει

θα προσμένω ως την αυγή

ήλιε μου χαμένε μου

πολυαγαπημένε μου

κι άμα σιγοκοιμηθώ

στ’ όνειρό μου θα σε δω

ήλιε μου χαμένε μου

πολυαγαπημένε μου

 

Κι άμα δε θέλεις να με δεις

δείξε σε ποιο ποτάμι

να γίνω στάλα της πηγής

να σ’ ανταμώσω

γιατί μονάχη δεν μπορώ

 

Η ψυχούλα μου κι αν βγει

θα προσμένω ως την αυγή

ήλιε μου χαμένε μου

πολυαγαπημένε μου

κι άμα σιγοκοιμηθώ

στ’ όνειρό μου θα σε δω

ήλιε μου χαμένε μου

πολυαγαπημένε μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου