Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Gladys Knight & The Pips - I Heard It Through The Grapevine (1967)

 

Ήταν το1967 όταν Gladys Knight & the Pips κυκλοφορούν το τραγούδι “I Heard it Through the Grapevine”. Ηχογραφήθηκε στις 17 Ιουνίου του 1967 στο στούντιο της Motown, Hitsville U.S.A. στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν. 

Είχε πρωτοηχογραφηθεί από τους Smokey Robinson & the Miracles το 1966 αλλά το τραγούδι γνώρισε επιτυχία όταν το τραγούδησε ο Marvin Gaye το 1968.

 

I Heard It Through The Grapevine 

Στίχοι.
 
Ωω, βάζω στοίχημα ότι αναρωτιέστε πώς το ήξερα Ooo I bet you're wonderin' how I knew «Σχετικά με τα σχέδιά σου να με κάνεις μπλε 'Bout your plans to make me blue Με κάποιον άλλο τύπο που ήξερες πριν With some other guy that you knew before Ανάμεσα στους δυο μας παιδιά Between the two of us guys Ξέρεις ότι σε αγάπησα περισσότερο You know I loved you more Με ξάφνιασε πρέπει να πω It took me by surprise I must say Όταν το έμαθα χθες When I found out yesterday Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι Ooo I heard it through the grapevine Δεν θα ήσουν άλλος δικός μου Not much longer would you be mine Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλιOoo I heard it through the grapevineΚαι κοντεύω να χάσω το μυαλό μουAnd I'm just about to lose my mind
Γλυκιά μου, ναιHoney, honey yeah
Ξέρεις ότι ένας άντρας δεν πρέπει να κλαίει You know that a man ain't supposed to cry Αλλά αυτά τα δάκρυα δεν μπορώ να τα κρατήσω μέσα μου But these tears I can't hold inside Χάνοντας θα έβαζες τέλος στη ζωή μου βλέπεις Losin' you would end my life you see Γιατί σημαίνεις τόσα πολλά για μένα 'Cause you mean that much to me Θα μπορούσες να μου το είχες πει μόνος σου You could have told me yourself Ότι βρήκες κάποιον άλλον That you found someone else Αντίθετα το άκουσα μέσα από το αμπέλι Instead I heard it through the grapevine Δεν θα ήσουν άλλος δικός μου Not much longer would you be mine Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι Ooo I heard it through the grapevine Και κοντεύω να χάσω το μυαλό μουAnd I'm just about to lose my mind
Γλυκιά μου, ναιHoney, honey yeah
Οι άνθρωποι λένε ότι πιστεύεις τα μισά από αυτά που βλέπεις People say you believe half from what you see Όχι κανένα κανένα από αυτά που ακούς Non non none from what you hear Δεν μπορώ να μην μπερδεύομαι I can't help being confused Αν είναι αλήθεια δεν θα μου πεις εδώ If it's true won't tell me here Σκοπεύετε να με αφήσετε να φύγω Do you plan to let me go Για τον άλλο τύπο που ήξερες πριν;For the other guy that you knew before?
Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι Ooo I heard it through the grapevine Δεν θα ήσουν άλλος δικός μου Not much longer would you be mine Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι Ooo I heard it through the grapevine Και κοντεύω να χάσω το μυαλό μου And I'm just about to loss my mind Γλυκιά μου, ναιHoney, honey, yeah
Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι, Ooo I heard it through the grapevine, Δεν θα ήσουν άλλος δικός μου Not much longer would you be mine Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι, Ooo I heard it through the grapevine, Και κοντεύω να χάσω το μυαλό μουAnd I'm just about to lose my mind
Ωωω το άκουσα μέσα από το αμπέλι, Ooo I heard it through the grapevine, Δεν θα ήσουν άλλος δικός μου Not much longer would you be mine Αχ το άκουσα μέσα από το αμπέλι, Ahh I heard it through the grapevine, Και κοντεύω να χάσω το μυαλό μου, γλυκιά μου, ναιAnd I'm just about to lose my mind, honey honey yeah
 
 
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΙΧΩΝ. google

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου