Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Φίλιππος Πλιάτσικας - Μοντέρνος Προμηθέας (2023)

                          

Μουσική: Χρίστος Στυλιανού

Στίχοι: Ελένη Ζιώγα

 

 

 Μοντέρνος Προμηθέας

 

Κι είπαν πως θα ζω

Μια ζωή κατάδικος εδώ

Μα δεν τους τη χαρίζω

 

Τα σίδερα τα σπάω

Δίνω γκάζια,  πετάω

Δεν σηκώνω  δεσμά

Το στήθος ξανά

Πυρπόλησε η φωτιά

Άδικη ποινή

 

Επειδή αγάπησα πολύ

Μα ξέρω να κερδίζω

Τα σίδερα τα σπάω

 

Δίνω γκάζια, πετάω

Δεν σηκώνω δεσμά

 

Το στήθος ξανά

Πυρπόλησε η φωτιά

Κι ο πόθος μου θα δώσει

Να ‘ναι η κάθε μου πτώση

 

Μια καινούργια αφορμή

Για ζωή… Για ζωή…

 

Κι αυτοί που θα τολμήσουν

Την τροχιά μου να λήξουν

 

Στην τροχιά μου θα μπουν

Και αυτοί που θα πληρώσουν

Τα φτερά μου να λιώσουν

Πρώτοι αυτοί θα χαθούν…

 

Άδικη ποινή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυρανά Έλενα - Άσε με ήλιε μου

  Στίχοι. Άκος Δασκαλόπουλος  Μουσική. Λίνος Κόκοτος