Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023

Σίλια Καραγιάννη -Τι να σου πω για μένα

                   

Μουσική -Στίχοι:Σίλια Καραγιάννη

 

 Τι να σου πω για μένα

Δεν ξέρω τι να γράψω

στην αρχή στο τραγουδάκι αυτό

Θέλω να περιγράψω

κάτι απ'το μέσα μου που μοιάζει με ουρανό

 

Είναι πολλά που θέλω

να αλλάξω με ραβδάκι μαγικό

Είναι πολλά, δεν ξέρω

αλήθεια δεν τα ξέρω ούτε εγώ

 

Τι να σου πω για μένα

για τα βράδια μου, τις ώρες της σιωπής

Τι να σου πω για μένα

περίμενα για χρόνια να φανείς

Τι να σου πω για μένα

χαμόγελα, φεγγάρια σιωπηλά

Τι να σου πω για μένα

αγάπη μα καθόλου γιατρειά

Και τι ζητάω από σένα,

μη γίνεις άλλη μια μοναξιά

Σε μουσικές χτισμένα

αυτά που κρύβει μέσα η καρδιά

 

Δεν ξέρω τι να γράψω

στη συνέχεια αυτού του τραγουδιού

Να φύγω να πετάξω

κόντρα στον άνεμο του πιο τρελού καιρού

 

Είναι πολλά που θέλω

να αλλάξω με ραβδάκι μαγικό

Είναι πολλά, δεν ξέρω

αλήθεια δεν τα ξέρω ούτε εγώ

 

Τι να σου πω για μένα

για τα βράδια μου, τις ώρες της σιωπής

Τι να σου πω για μένα

περίμενα για χρόνια να φανείς

Τι να σου πω για μένα

χαμόγελα, φεγγάρια σιωπηλά

Τι να σου πω για μένα

αγάπη μα καθόλου γιατρειά

Και τι ζητάω από σένα,

μη γίνεις άλλη μια μοναξιά

Σε μουσικές χτισμένα

αυτά που κρύβει μέσα η καρδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου