Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Ρίτα Αντωνοπούλου - Αντέχω λίγο έρωτα ακόμα

                    

 Στίχοι - Μουσική: Νάσος Αρώνης 

 

Αντέχω λίγο έρωτα ακόμα

Γράψαμε σύμβολα πάνω στην άμμο

φύγαμε νύχτωσε ήρθε το κύμα

χάθηκαν

 

διακτινιστήκαμε κάπου στο μέλλον

δώσαμε όλες τις μάχες του κόσμου

χάσαμε

 

όλα μου φαίνονται πια τόσο ίδια

κάνε την έκπληξη κάνε το θαύμα

 

έλα

ν’ αλλάξεις απ’ τη νύχτα μου το χρώμα

έλα

αντέχω λίγο έρωτα ακόμα

 

έλα στον ήσυχο κόσμο που μένω

έλα στο σπίτι μου μπες στο μυαλό μου

πάρε με

 

γίνε αυτό που περίμενα χρόνια

σ’ έχω σκεφτεί να μου λες καληνύχτα

φίλα με

 

κοίτα με μ’ ένα παράξενο βλέμμα

πες μου μια αλήθεια πες μου ένα ψέμα

 

έλα

ν’ αλλάξεις απ’ τη νύχτα μου το χρώμα

έλα

αντέχω λίγο έρωτα ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου