Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Λάκης Χαλκιάς - ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ

 

 

Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης

Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος 

 ΒΙΝΤΕΟ.


 

ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ

 

Δε μού ’δωσαν μια ευκαιρία

Απ’ τη ζωή να γαντζωθώ.

Ούτε σανίδα σωτηρίας

Δε μου ‘ριξαν για να σωθώ.

               R

Τώρα που τους πετροβολάω

Με τα κομμάτια μου.

Τώρα που βλέπουν την αηδία,

Μέσα στα μάτια μου.

Τώρα που σπάω φαρμακεία,

Να βρω τα χάπια μου.

Τους πήρε ο πόνος – τους πήρε ο πόνος

Κι όλοι μου λεν δεν είσαι μόνος.

Μα εγώ είμαι μόνος.

          ****

 Δε μου ‘δωσαν μια ευκαιρία

Στην κοινωνία για να μπω.

Ήμουν συνέχεια τιμωρία,

Λες και για όλα φταίω εγώ.

               R

Τώρα που τους πετροβολάω

Με τα κομμάτια μου.

Τώρα που βλέπουν την αηδία,

Μέσα στα μάτια μου.

Τώρα που σπάω φαρμακεία,

Να βρω τα χάπια μου.

Τους πήρε ο πόνος – τους πήρε ο πόνος

Κι όλοι μου λεν δεν είσαι μόνος.

Μα εγώ είμαι μόνος.

Τους πήρε ο πόνος – τους πήρε ο πόνος

Κι όλοι μου λεν δεν είσαι μόνος.

Μα εγώ είμαι μόνος.

Μα εγώ είμαι μόνος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου