Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Ευδοκία Ράπτη - SABOTAZ - Στοιχίζουνε Τα Σ' Αγαπώ...

                     

Μουσική: Χρήστος Παπαδόπουλος 

Στίχοι: Ευδοκία Ράπτη

 

 


Στοιχίζουνε Τα Σ' Αγαπώ

 

Τρέχω μακριά σου να σωθώ

μα σα μαγνήτης με τραβάς πάλι κοντά σου

Κι όσο κι αν θελω να χαθώ

πέφτω σε κάθετη οδό

που γράφει τ’ όνομά σου

 

Στοιχίζουνε τα σ’αγαπώ

μα εγώ δεν έχω πια λεφτά να τα πληρώσω

Θα μείνω μόνο στα γραπτά που δεν κοστίζουν και πολλά

Δυο συλλαβές σ’ένα χαρτι για να σου δώσω

 

Τα λόγια μου ειναι θυμός

μα το κορμι μου πυρετός για τα φιλιά σου

έρωτας είσαι μυστικός

μες στο αμπάρι της θλιμμένης της καρδιάς μου

 

Στοιχίζουνε τα σ’αγαπώ

μα εγώ δεν έχω πια λεφτά να τα πληρώσω

Θα μείνω μόνο στα γραπτά που δεν κοστίζουν και πολλά

Δυο συλλαβές σ’ ένα χαρτί για να σου δώσω

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου