Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2023

Μαρία Αναματερού - Στο Ξωβέργι Της Ζωής

                      

Μουσική-Ενορχήστρωση : Θεόδωρος Κουέλης 

Στίχοι : Αντώνης Κορρές

 

Στο ξωβέργι της ζωής      

Στις πορτοκαλιές επάνω
Στήνω ξώβεργα και πιάνω
της ζωής μου τις λαχτάρες
και της γης όλες τις χάρες

Αμάν…
-Αχ κρινάκι απ’ τη Νάξο βρες μου τρόπο να σ’αδράξω
-Σα νυφούλα μυγδαλιάς με το χέρι της καρδιάς

Συννεφάκι και γλιστράει
μια μου γνέφει μια το σκάει
κι όλο σχήματα αλλάζει
μια βροχούλα, μια χαλάζι

Αμάν…
-Αχ κρινάκι απ’ τη Νάξο βρες μου τρόπο να σ’αδράξω
-Σα νυφούλα μυγδαλιάς με το χέρι της καρδιάς

Ποιος επιάστηκε θαρρείς
στο ξωβέργι της ζωής
με τα σκέρτσα του τα χίλια
και μου στέγνωσαν τα χείλια

Αμάν…
-Αχ κρινάκι απ’ τη Νάξο βρες μου τρόπο να σ’αδράξω
-Σα νυφούλα μυγδαλιάς με το χέρι της καρδιάς

 

ΠΗΓΗ. 1. greekstixoi.gr

            2. youtube.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου