Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024

Μάρκος Βαμβακάρης & Απόστολος Χατζηχρήστος & Γιάννης Σταμούλης - Το μινόρε της αυγής

                   

Το μινόρε της αυγής - 1936

Στίχοι: Μίνωας Μάτσας

Μουσική: Σπύρος Περιστέρης

 

Το μινόρε της αυγής 

 

Ξύπνα, μικρό μου, κι άκουσε

άκου μινόρε της αυγής,

για σένανε είναι γραμμένο

από το κλάμα κάποιας ψυχής.

 

Το παραθύρι σου άνοιξε

ρίξε μου μια γλυκιά ματιά

Κι ας σβήσω πια τότε, μικρό μου,

μπροστά στο σπίτι σου σε μια γωνιά.

 

Ξύπνα Μικρό Μου Κι Άκουσε,

Άκου " Μινόρε ", Της Αυγής,

{Για (Ε)'σένα(νε) Είναι " Γραμμένο ",

Από Το Κλάμα, " Κάποιας Ψυχής ",} ( Δις )

 

Το Παραθύρι Σου Άνοιξε,

" Ρίξε " Μου Μια " Γλυκειά " Ματιά

{Κι " Ας (Ε)'σβήσω " Πια Τότε, Μικρό Μου,

Μπροστά Στο Σπίτι Σου, Σε Μια Γωνιά._} ( Δις )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου